Az oldal sütiket(cookie) használ, a kezelése itt olvasható. Az adatvédelemről itt olvashatsz.

Termékek Menü

Kerékpár Szerviz Árak

A munkák elkészülésének határideje:



Kollégáink sokéves kerékpárszerelői tapasztalatának köszönhetően, szervizünk megbirkózik a legbonyolultabb kihívásokkal is. Az alapvető szerelési feladatokon túl teleszkópos villák, rugóstagok és agyváltók teljes körű szervizelését, elektromos kerékpárok diagnosztikáját, javítását (Bosch, Shimano, Fazua), elektromos váltás diagnosztikáját, javítását (Sram, Shimano), dropperpost javítását(RockShox, Pro) is vállaljuk.

Elektromos kerékpár szerviz leírással és áraival kapcsolatban, ezen a linken találsz információt: E-BIKE

Elektromos váltás szerviz leírással és áraival kapcsolatban, ezen a linken találsz információt: E-SHIFT

Roller szerviz leírással és áraival kapcsolatban, ezen a linken találsz információt: ROLLER

Munkadíjak :

REZSI ÓRADÍJ :

13000 FT

KISGENERÁL :

A kerékpár kisgenerál egy alapos karbantartási folyamat, amely során a kerékpár minden fontos összetevőjét ellenőrizzük, szükség esetén beállítjuk. Ennek a folyamatnak a célja, hogy a kerékpár biztonságos, megbízható és optimális állapotban legyen, ezáltal hosszabb élettartamot biztosítva.

A kisgenerál a következő lépésekből áll:

1. Váltás ellenőrzése és beállítása.

2. Fékek, fékpofák, fékbetétek és tárcsák ellenőrzése és beállítása.

3. Kormányzás és kormánycsapágy működésének ellenőrzése és beállítása.

4. Hajtórendszer ellenőrzése és beállítása.

5. Kerekek ellenőrzése és centrírozása.

6. Nyereg és nyeregcső ellenőrzése.

7. Kerékpár teljes átvizsgálása.

A kisgenerál során minden olyan problémát feltárunk, amely a kerékpár teljesítményét vagy biztonságát befolyásolhatja és ha olyan hibával találkozunk, amit csak cserével tudunk megjavítani, akkor tájékoztattjuk az ügyfelet. Ez a folyamat nemcsak a kerékpár élettartamát hosszabbítja meg, hanem a kerékpározás élményét is kellemesebbé és biztonságosabbá teszi.

RÉSZLETEK

20000 FT-TÓL

NAGYGENERÁL :

A kerékpár nagygenerálja egy átfogó szervizelési folyamat, amely a teljes kerékpár alapos átvizsgálását, beállítását és a kerékagyak, középagy és kormánycsapágy generálját jelenti. Ez a szolgáltatás használattól függően ajánlott évente, vagy téli használat után, hogy megelőzzék az alkatrészek korai kopását.

A nagygenerál a következő lépésekből áll:

1. Váltás ellenőrzése és beállítása.

2. Fékek, fékpofák, fékbetétek és tárcsák ellenőrzése és beállítása.

3. Kormányzás és kormánycsapágy működésének ellenőrzése, generálja és beállítása.

4. Hajtórendszer ellenőrzése, tisztítása, a középagy generálja és beállítása.

5. Kerekek ellenőrzése, centrírozása és generálozása.

6. Nyereg és nyeregcső ellenőrzése.

7. Teljes összerakás, beállítás.

A nagygenerál során minden olyan problémát kijavítunk, amely a kerékpár teljesítményét vagy biztonságát befolyásolhatja. Ha olyan hibával találkozunk, amit csak cserével tudunk megjavítani, akkor tájékoztattjuk az ügyfelet. Ez a folyamat nemcsak a kerékpár élettartamát hosszabbítja meg, hanem a kerékpározás élményét is kellemesebbé és biztonságosabbá teszi.

RÉSZLETEK

44000 FT-TÓL

ÜZEMBE HELYEZÉS :

A nem nálunk vásárolt kerékpárok üzembe helyezése során összerakjuk és teljesen beállítjuk az új kerékpárokat. Ez a szolgáltatás különösen fontos a gyári garancia érvényesítéséhez, ugyanis számos gyártó csak akkor fogadja el a garanciális igényeket, ha a kerékpárt szakember üzembe helyezte, beállította. Ezen felül a megfelelő beállítások nélkül a kerékpár nem optimális állapotban van, ami balesetveszélyt jelenthet. VIDEÓ

20000 FT

KERÉKPÁR TELJES SZÉTSZERELÉSE (PL. VÁZFESTÉSHEZ) :

  Az ár a vázon található összes alkatrész szakszerű leszerelését tartalmazza.

15000 FT-TÓL

KERÉKPÁRÉPÍTÉS (KERÉKFŰZÉS NÉLKÜL, PL. VÁZFESTÉS UTÁN) :

Az ár egy teljesen szétszerelt kerékpár összeszerelését, a megfelelő kenését és beállítását tartalmazza.

25000 FT-TÓL

SZAKVÉLEMÉNY :

Garanciális probléma vagy kerékpáros balesetek utáni vitás esetekben szakértői véleményt állítunk ki, amely tartalmazza a kerékpár sérülésének pontos felmérését, a kár mértékét, valamint a javítás szükségességét és várható költségét. Szakvéleményünk objektív, független értékelést nyújt, amely alapul szolgálhat a felek közötti egyeztetéshez, biztosítási vagy garanciális igény benyújtásához vagy jogi eljárások során.

22000 FT-TÓL

SZAKTANÁCSADÁS :

Abban az esetben, ha Önmaga szeretné megjavítani a kerékpárját, de szakmai útmutatásra van szüksége !

12000 FT-TÓL

BELSŐ CSERE :

A Külsőgumi külső és belső felületének vizsgálatával ellenőrizzük, hogy nem maradt a külsőben valamilyen idegen anyag (tüske, szilánk stb.) ellenőrizzük a külső állapotát (kopás, öregedés). A felni - belső felé eső - felületének és a felniszalag épségének vizsgálatával ellenőrizzük, hogy a felni küllőlyukai vagy a felnin lévő hibák, sorják ne okozzanak defektet. A belső cseréje, a megfelelő guminyomásértékre pumpálás és a kerékpárba beszerelés után ellenőrizzük a féket, hogy megfelelően van beállítva. A kicserélt belsőkre nem áll módunkban defekt garanciát adni ! VIDEÓ

3000 FT-TÓL

PUMPÁLÁS :

Ha megoldod magadnak, akkor adunk pumpát, ha nekünk kell csinálni, akkor ->

500 FT

KÜLSŐ CSERE :

A felni - belső felé eső - felületének és a felniszalag épségének vizsgálatával ellenőrizzük, hogy a felni küllőlyukai vagy a felnin lévő hibák, sorják ne okozzanak defektet. A külsőgumi cseréje a megfelelő guminyomásértékre pumpálás és a kerékpárba beszerelés után ellenőrizzük a féket, hogy megfelelően van beállítva.

3000 FT-TÓL

TUBELESS KÜLSŐ CSERE :

A felni - belső felé eső - felületének és a felniszalag tisztításával és épségének vizsgálatával ellenőrizzük, hogy a felni küllőlyukai vagy a felnin lévő hibák, sorják ne okozzanak defektet. Ellnőrizzük és megtisztítjuk a szelepet. A külsőgumi cseréje a megfelelő guminyomásértékre pumpálás és a kerékpárba beszerelés után ellenőrizzük a féket, hogy megfelelően van beállítva. A Tubeless folyadékot nem tartalmazza az ár. A folyadék 2000ft/kerék.

4000 FT-TÓL

TUBELESS FOLYADÉK FELTÖLTÉS :

Ellenőrizzük, hogy a Tubeless rendszerben a megfelelő mennyiségő Tubeless folyadék van, ha nem, akkor pótoljuk. A Tubeless folyadékot nem tartalmazza az ár. A folyadék 2000ft/kerék.

2000 FT-TÓL

CENTRÍROZÁS :

A centrírozási művelet előtt ellenőrizzük, hogy a kerékagy ne kotyogjon vagy szoruljon, ha kell ezt beállítjuk vagy javasoljuk a kerékagy generálozását. Ezek után a kereket egyenesbe hozzuk. Kiszedjük a "nyolcast", a "tojást" és a küllőket a megfelelő feszeségre húzzuk. Ha régi kerékről van szó elkerülhetettlen, hogy néha egy-egy küllő feszítés közben elszakadjon, ekkor javasoljuk a küllők cseréjét. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa, a külső le és felszerelésének árát !

4000 FT-TÓL

SPECIÁLISAN FŰZÖTT KEREKEK CENTRÍROZÁSA :

A centrírozási művelet előtt ellenőrizzük, hogy a kerékagy ne kotyogjon vagy szoruljon, ha kell ezt beállítjuk vagy javasoljuk a kerékagy generálozását. Ezek után a kereket egyenesbe hozzuk. Kiszedjük a "nyolcast", a "tojást" és a küllőket a megfelelő feszeségre húzzuk. Ha régi kerékről van szó elkerülhetettlen, hogy néha egy-egy küllő feszítés közben elszakadjon, ekkor javasoljuk a küllők cseréjét. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa, a külső le és felszerelésének árát !

5000 FT-TÓL

CENTRÍROZÁS KÜLLŐPÓTLÁSSAL, KÜLSŐ LE/FEL SZERELÉSSEL :

A centrírozási művelet előtt ellenőrizzük, hogy a kerékagy ne kotyogjon vagy szoruljon, ha kell ezt beállítjuk vagy javasoljuk a kerékagy generálozását. Ezek után a törött vagy sérült küllőt/küllőket kicseréljük, a kereket egyenesbe hozzuk. Kiszedjük a "nyolcast", a "tojást" és a küllőket a megfelelő feszeségre húzzuk. Ha régi kerékről van szó elkerülhetettlen, hogy néha egy-egy küllő feszítés közben elszakadjon, ekkor javasoljuk a küllők cseréjét. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa le és felszerelésének árát !

8000 FT-TÓL

KERÉKFŰZÉS :

A kerékfűzés folyamata: A megfelelő felni és/vagy kerékagy kiválasztása, a küllőhossz kiszámolása, a kerék fűzése, centrírozása, a küllők megfelelő fesszeségének beállítása. DT küllőkkel dolgozunk és menetrögzítőzzük őket. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa, a külső le és felszerelésének árát !

10000 FT-TÓL

KERÉK ÁTFŰZÉS :

Ha a küllők jó állapotban vannak és szeretnéd megmenteni, akkor kifüzzük a kereket és újrafűzzük másik felnivel vagy kerékagyal a kerékfűzés alatt leírtak alapján. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa, a külső le és felszerelésének árát !

12000 FT-TÓL

KERÉKAGY GENERÁL, TENGELY CSERE :

Az kerékagy generál során a kerékagyat (a kazettetesten kívül) szétszereljük, alaposan megtisztítjuk a kónuszos agyaknál ellenőrizzük a kónuszokat, a golyókat és a csapágy csészéket az "iparicsapágyas" kerékagyaknál ellnőrizzük a csapágyak futását, kotyogását. Majd a megfelelő zsírzás után összeszereljük a kerékagyat. A munkához még hozzátartozik a fogaskoszorú, a tárcsa le és felszerelése és a kerékpárba vissza rakása után a fék és váltó ellenőrzése. A tengelycserénél ugyanez a munkafolyamat, csak új tengelyt szerelünk a kerékagyba. Az ár az alkatrészek árát nem tartalmazza ! VIDEÓ

6000 FT-TÓL

KAZETTATEST GENERÁL :

A kazettatest generálhoz hozzátartozik a kerékagy generál is, aminek az árát nem tartalmazza a kazettatest generál ára. A munka során a kerékagyat szétszereljük, alaposan megtisztítjuk a kónuszos agyaknál ellenőrizzük a kónuszokat, a golyókat és a csapágy csészéket az "iparicsapágyas" kerékagyaknál ellnőrizzük a csapágyak futását, kotyogását. Ezek után szétszedjök és megtisztítjuk a kazettatestet és ellenőrizzük a "iparicsapágyakat", a kónuszt, a csészét és a golyókat. Majd a megfelelő zsírzás után összeszereljük a kazettatestet és a kerékagyat. A munkához még hozzátartozik a fogaskoszorú, a tárcsa le és felszerelése és a kerékpárba vissza rakása után a fék és váltó ellenőrzése. Az ár az alkatrészek árát nem tartalmazza ! VIDEÓ

6000 FT-TÓL

AGYVÁLTÓ GENERÁL :

Az agyváltó egy precíziós mechanika, amelynek hosszú távon megbízható működést biztosít, ha megfelelő karbantartást kap. Normál városi használat (aszfalton, száraz körülmények között): 5000-8000 km-enként vagy 2-3 évente ajánlott szétszerelni, tisztítani és újrakenni. Intenzív használat (heti több száz km, esőben is): Évente vagy 3000-5000 km-enként érdemes generálozni. Extrém használat (terep, sár, hó, napi ingázás egész évben): Évente vagy akár félévente is szükség lehet karbantartásra. Az agyváltó generálja során szétszereljük az agyváltót, megtisztítjuk, ellenőrizzük, újrazsírozzuk, olajozzuk és összerakjuk. Az agyváltó generál részét képezi a váltó állítás, tárcsa le és felszerelése. VIDEÓ 1 VIDEÓ 2

20000 FT-TÓL

AGYVÁLTÓ OLAJCSERE :

Néhány agyváltón olajcsere nyílás található (Rohloff,Shimano Alfine), ezen agyváltóknak az olajcseréjét márkától és használattól függően évente (Normál városi használat (aszfalton, száraz körülmények között) kb. 5000 kilóméterenként) el kell végezni. Aminek a menete, a régi olaj eltávolítása, az új olaj betöltése. Az ár az olajok árát nem tartalmazza.

6000 FT-TÓL

KONTRÁSAGY GENERÁL :

A kontrásagy generál során a kerékagyat szétszereljük, alaposan megtisztítjuk ellenőrizzük a kónuszokat, a golyókat és a csapágy csészéket. Majd a megfelelő zsírzás után összeszereljük a kerékagyat. Az ár az alkatrészek árát nem tartalmazza !

15000 FT-TÓL

DINAMÓS AGY GENERÁL :

A dinamósagy generál során a kerékagyat szétszereljük, alaposan megtisztítjuk ellenőrizzük a kónuszokat, a golyókat és a csapágy csészéket. Majd a megfelelő zsírzás után összeszereljük a kerékagyat. Az ár az alkatrészek árát nem tartalmazza !

10000 FT-TÓL

KÓNUSZ ÁLLÍTÁS :

A kónusz állítás a kerékagy csapágyainak precíz beállítását jelenti, ami elengedhetetlen a sima gördülés és a hosszú élettartam érdekében. Mikor szükséges a kónusz állítása ? 1. Ha kotyog a kerék. 2. Ha nehezen forog a kerék.

3000 FT-TÓL

ZÁRT (IPARI) CSAPÁGYAK CSERÉJE :

A kerékpáron található zárt ipari csapágyak cseréje fontos feladat, amelyet időnként el kell végezni a kerékpár megfelelő működésének fenntartása érdekében. Ezek a csapágyak általában a a kerékagyban, középagyban, kormánycsapágyban és összteleszkópos váz forgáspontjainál találhatóak. Mikor Cseréljük a Csapágyakat? 1. Ha a csapágy kotyog. 2. Ha a csapágy szorul. 3. Ha a csapágy recseg, kattog.

3000 FT/DB

VÁZ FORGÁSPONT GENERÁL :

A váz forgáspont generál során a vázból kiszereljük a rugóstagot, és szétszedjük a forgáspontokat. Ezek után megtisztítjuk, ellenőrizzük a csapágyakat, távtartókat, tengelyeket, ha kell cseréljük a csapágyakat.( A csapágycsere árát és a csapágyak árát a váz forgáspont generál ára nem tartalmazza), majd a megfelelő kenés után összeszereljük és ellenőrizzük a hátsó féket és a váltást.

15000 FT-TÓL

FOGASKOSZORÚ CSERE :

A fogaskoszorú cseréje tartalmazza a régi fogaskoszorú leszerelését és az új fogaskoszorú felszerelését, majd a kerék visszaszerelése után a hátsó váltás ellenőrzését.

4000 FT-TÓL

LÁNC CSERE :

A lánc nyúlását időszakonként ellenőrizni kell. A 6-10 sebességes láncokat akkor kell cserélni, ha a láncnyúlás mérő 0,75 százalékot mér. Ha 1 százalékra nyúlik, akkor a kazettát is cserélni kell. A 11-13 sebességes láncokat akkor kell cserélni, ha a láncnyúlás mérő 0,5 százalékot mér. Ha 0,75 százalékra nyúlik, akkor a kazettát is cserélni kell. A lánc csere során a régi láncot leszereljük az új láncot méretre szabjuk és felszereljük (Általában, patentszemmel), majd a hátsó váltást ellenőrizzük. VIDEÓ

4000 FT-TÓL

LÁNC WAXOLÁS :

A waxolás során a láncot alaposan megtisztítjuk (Ultrahangos tisztítóval), majd a felolvasztott waxba merítjük (AbsoluteBlack Graphen Waxot használunk), hogy a lánc minden kis zugába eljusson. A waxolt lánc így csendesebben fut, sokkal kevésbé vonza a port, a szennyaződést, használat közben is tisztább láncot kapunk, így a láncnak hosszabb életartamot biztosít. KÉPEK

7000 FT

ULTRAHANGOS TISZTÍTÁS :

Kissebb, bonyolultabb alkatrészek (pl. agyváltó alkatrészek) mosását tudjuk vállalni. Az ultrahangos tisztítás előnye, hogy a kis elérhetettlen részekből is kiszedi a szennyeződéseket, mint például a lánc csapszegei és hüvelyei közül.

4000 FT

HAJTÓKAR CSERE :

A hajtókar csere tartalmazza a pedál le és felszerelését, a hajtókar leszerelését és az új hajtókar felszerelését és a középagy ellenőrzését.

4000 FT-TÓL

KÖZÉPCSAPÁGY CSERE :

A középagy csere tartalmazza a hajtókar le és felszerelését, a középagy kiszerelését az új kozépagy beszerelését és a középcsapágyház tisztítását. VIDEÓ

5000 FT-TÓL

HAJTÁS TISZTÍTÁS :

A hajtás tisztítás folyamata: Leszereljük a jobb hajtókart (és ha lszedhetőek a lánckerekek, akkor azt is leszereljük), a láncot, a fogaskoszorút és a váltógörgőket. A láncot ultrahangos tisztítóba, a többi alkatrészt egy alkatrész mosóban megtisztítjuk, majd vissza szereljük a kerékpárra. Ezek után a megfelelő kenéssel ellátjuk és a váltást leellenőrizzük.

18000 FT-TÓL

PEDÁL CSERE :

A pedál csere tartalmazza a régi pedál kiszedését és az új pedál beszerelését

2800 FT-TÓL

VILLA CSERE / BESZERELT VILLA VILLANYAK VÁGÁSA :

A villa csere folyamata: A régi villát kiszereljük. Az új villát előkészítjük a beszereléshez (A villanyakat méretre vágjuk, lesorjázzuk. A villanyakba , ha kell, ahead rózsát helyezünk), ezek után a kormánycsapágyat megtisztítjuk, bezsírozzuk, majd az új villát beszereljük, majd az első féket felszereljük és beállítjuk. VIDEÓ

12000 FT-TÓL

OLAJ CSILLAPÍTÁSOS TELESZKÓP VILLA KISGENERÁL + KENŐOLAJ CSERE :

A Teleszkóp villa kisgenerál tartalmazza a villa kiszerelését a kerékpárból, a villaláb leszerelését, tisztítását, a szimering és szivacsgyűrű tisztítását, kenését, a becsúszószár tisztítását, majd a villa összeszerelését, a kormánycsapágy tisztítását és bezsírzását, majd a villa visszaszerelését a kerékpárba. Az ár a munkadíjat és a kenőolajat tartalmazza !

18000 FT-TÓL

OLAJ CSILLAPÍTÁSOS TELESZKÓP VILLA NAGYGENERÁL(HA OLAJPATRONOS, AKKOR ANNAK SZÉTSZEDÉSE NÉLKÜL) + OLAJ CSERE + SZIMERING CSERE :

A Teleszkóp villa nagygenerál tartalmazza a villa kiszerelését a kerékpárból, a villaláb leszerelését, tisztítását, a szimering és szivacsgyűrű tisztítását, kenését vagy cseréjét, a becsúszószár tisztítását, a levegőkamra vagy rugós oldal szétszedését tisztítását és kenését ha kell a tömítések cseréjét, a csillapítás oldal szétszedését tisztítását olajcseréjét, ha kell tömítés cseréjét, majd a villa összeszerelését, a kormánycsapágy tisztítását és bezsírzását, majd a villa visszaszerelését a kerékpárba, majd az első fék visszaszerelését és beállítását. Az ár csak a munkadíjat és az olajat tartalmazza !

24000 FT-TÓL

OLAJ CSILLAPÍTÁSOS TELSZKÓP VILLA CSILLAPÍTÓ PATRON SZÉTSZERELÉSE + OLAJ CSERE + LÉGTELENÍTÉSE :

A csillapítópatron szétszerelését, olajcseréjét és légtalanítését és ha kell tömítéscseréjét tartalmazza. Az ár csak a a csillapítópatron szétszerelésének a munkadíjat és az olajat tartalmazza ! Ehhez a munkához még hozzá kell kapcsolni (amennyiben a patron még a villában van) vagy egy villa nagygenerált vagy egy villa kisgenerált, hogy hozzáférjünk a patronhoz !

8000 FT-TÓL

EGYSZERŰ TELESZKÓP VILLA GENERÁL + ZSÍRZÁS :

Az egyszerű teleszkóp villa generál tartalmazza a villa kiszerelését a kerékpárból, a villaláb leszerelését, tisztítását, a szimering és szivacsgyűrű tisztítását, kenését vagy cseréjét, a becsúszószár tisztítását, a rugós oldal szétszedését tisztítását és kenését, ha van a csillapítás oldal patronjának kiszerelését, ellenőrzését, tisztítását, majd a villa összeszerelését, a kormánycsapágy tisztítását és bezsírzását, majd a villa visszaszerelését a kerékpárba, majd az első fék visszaszerelését és beállítását. Az ár csak a munkadíjat és az kenőolajat vagy zsírt tartalmazza !

14000 FT-TÓL

RUGÓSTAG KISGENERÁL + KENŐOLAJ CSERE :

A rugóstag kisgenerál tartalmazza a rugóstag kiszerelését a kerékpárból, a rugóstag levegő kamrájának leszerelését, a kamra és a rugóstag tisztítását, kenését, ha kell tömítés cseréjét, az olajos rész szétszedése nélkül, majd a rugóstag összeszerelését és a kerékpárba visszaszerelését. Az ár csak a munkadíjat és az kenőolajat tartalmazza !

18000 FT-TÓL

RUGÓSTAG NAGYGENERÁL + TÖMÍTÉS CSERE + OLAJ CSERE :

A rugóstag nagygenerál tartalmazza a rugóstag kiszerelését a kerékpárból, a rugóstag levegő kamrájának leszerelését, a kamra és a rugóstag tisztítását, kenését, ha kell tömítés cseréjét, az olajos rész szétszedését, tisztítását, olajcseréjét, ha kell tömítéscseréjét, majd a rugóstag összeszerelését és a kerékpárba visszaszerelését. Az ár csak a munkadíjat és az olajat tartalmazza

26000 FT-TÓL

VÁLTÓ BEÁLLÍTÁS :

A váltóbeállítás folyamata: ellenőrizzük a váltókar és a váltó működését, a váltópapucs állapotát, a bovdenek és bovdentokok állapotát, a lánc, a fogaskoszorú, a lánctányérok állapotát, majd beállítjuk a váltót.A váltó beállítás ára egy váltó beállítására vonatkozik!

4000FT-TÓL

VÁLTÓ CSERE + BEÁLLÍTÁS :

A váltócsere folyamata: a régi váltó leszerelése, az új váltó felszerelése, ellenőrizzük a váltókar működését, a váltópapucs állapotát, a bovdenek és bovdentokok állapotát, a lánc, a fogaskoszorú, a lánctányérok állapotát, majd beállítjuk a váltót. Álltalában váltó csere alkalmával bovdent is kell cserélni, aminek az alkatrész ára és a csere munkadíja nincs benne a váltó csere munkadíjában. A váltócsere ára egy váltó cseréjére és beállítására vonatkozik!

6000FT-TÓL

VÁLTÓKAR CSERE + BEÁLLÍTÁS:

A váltókar csere folyamata: a régi váltókar leszerelése, az új váltókar felszerelése, ellenőrizzük a váltópapucs állapotát, a bovdentokok állapotát, a lánc, a fogaskoszorú, a lánctányérok állapotát, majd beállítjuk a váltót. A váltókar csere ára egy váltókar cseréjére és beállítására vonatkozik!

7000FT-TÓL

VÁLTÓKAR GENERÁL :

A váltókar generál folyamata: a váltókar mechanikáját megtisztítjuk, majd a megfelelő kenést biztosítjuk neki. A váltó beállítását nem tartalmazza a váltó generál munkadíja !

4000FT-TÓL

VÁLTÓTARTÓ FÜL EGYENGETÉS ÉS VÁLTÓ ÁLLÍTÁS :

A váltófül egyengetés tartalmazza: A hátsó váltó leszerelését, a váltó tartó fül egyengetését, a hátsó váltó visszaszerelését, majd a hátsó váltó beállítását.

8000FT-TÓL

BOVDEN VAGY BOVDENHÁZ CSERE :

A bovden/bovdenház cseréjének folyamata: A régi bovden/bovdenház kifűzése, az új bovden/bovdenház beszerelése, majd vagy váltó állítás vagy fék állítás. Kisgenerál mellé a bovden csere ára 3000ft

5000FT-TÓL

VÁZBAN VEZETETT BOVDEN CSERE :

A vázban vezetett bovden/bovdenház cseréjének folyamata: A régi bovden/bovdenház kifűzése, az új bovden/bovdenház beszerelése, majd vagy váltó állítás vagy fék állítás. A vázban vezetett bovdenek és tokok cseréje sokszor bonyolult folyamat, valamikor a középcsapágyat ki kell szerelni(ami a hajtókar leszerelésével is jár), valamikor a bovdent/bovdentokot mágnessel kell átvezetni a vázon, valamikor a kormánycsapágyat szét kell szerelni a rejtett bovdenezés miatt, és van olyan , hogy a kormányba kell bevezetni a bovdentokot stb. Kisgenerál mellé a bovden csere ára 5000ft

7000FT-TÓL

BOVDENES ABRONCSFÉK BEÁLLÍTÁS (V-FÉK, CANTI-FÉK, PATKÓ FÉK) :

A bovdenes abroncsfék beállításának folyamata: ellenőrizzük a fékkar és a fék működését, a bovdenek és bovdentokok állapotát, a fékpofák állapotát, majd beállítjuk a féket. A fék beállítás munkadíja egy fék beállítására vonatkozik!

3600FT-TÓL

BOVDENES ABRONCSFÉK FÉKPOFA CSERE + BEÁLLÍTÁS :

A bovdenes abroncsfék fékpofa csere folyamata: A régi fékpofát kiszereljük, a felni kopását ellenőrizzük, ellenőrizzük a fékkar és a fék működését, a bovdenek és bovdentokok állapotát, majd beszereljük az új fékpofát és beállítjuk a féket. A fékpofa csere munkadíja egy fékpofa cseréjére vonatkozik!

4000FT-TÓL

BOVDENES ABRONCSFÉK FÉK CSERE + BEÁLLÍTÁS :

A bovdenes abroncsfék fék csere folyamata: A régi féket leszereljük, az új féket felszereljük, a felni kopását ellenőrizzük, ellenőrizzük a fékkar működését, a bovdenek és bovdentokok állapotát, majd beállítjuk a féket. A fék csere munkadíja egy fék cseréjére vonatkozik!

5000FT-TÓL

BOVDENES FÉKKAR CSERE (PÁRBAN) :

A bovdenes fékkar csere folyamata: A régi fékkarokat leszereljük, az új fékkarokat felszereljük, a felnik kopását ellenőrizzük, ellenőrizzük a fékek működését, a bovdenek és bovdentokok állapotát, majd beállítjuk a féket.

8000FT-TÓL

HIDRAULIKUS ABRONCSFÉK BEÁLLÍTÁS :

A hidraulikus abroncsfék beállításának folyamata: ellenőrizzük a fékkar és a fék működését, a hidraulika csövek állapotát, a fékpofák állapotát, majd beállítjuk a féket. A fék beállítás munkadíja egy fék beállítására vonatkozik!

4500FT-TÓL

HIDRAULIKUS ABRONCSFÉK FÉKPOFA CSERE + BEÁLLÍTÁS :

A hidraulikus abroncsfék fékpofa csere folyamata: A régi fékpofát kiszereljük, a felni kopását ellenőrizzük, ellenőrizzük a fékkar és a fék működését, a a hidraulika csövek állapotát, majd beszereljük az új fékpofát és beállítjuk a féket. A fékpofa csere munkadíja egy fékpofa cseréjére vonatkozik!

5000FT-TÓL

HIDRAULIKUS ABRONCSFÉK LÉGTELENÍTÉS/OLAJCSERE :

A hidraulikus abroncsfék légtelenítésének folyamata: A fékcsövek állapotát ellenőrizzük, majd lecseréljük a fékfolyadékot és légtelenítjük a rendszert, ezek után ellenőrizzük a fékkar és fék működését és beállítását. A fék légtelenítés munkadíja egy fék légtelenítésére vonatkozik!

7000FT-TÓL

TÁRCSAFÉK BEÁLLÍTÁS :(BOVDENES, HIDRAULIKUS) :

A tárcsafék beállításának folyamata: A fékkar és a fék ellenőrzése, a bovden, bovdentok vagy fékcső ellenőrzése, a tárcsa és a fékbetét ellenőrzése, majd a fék beállítása. A tárcsafék beállításának munkadíja egy tárcsafék beállítására vonatkozik !

4600FT-TÓL

TÁRCSAFÉK FÉKBETÉT CSERE + BEÁLLÍTÁS :

A tárcsafék fékbetét cseréjének folyamata: A kerék kiszedése, a fékkar és a fék ellenőrzése, a bovden, bovdentok vagy fékcső ellenőrzése, a tárcsa ellenőrzése, a fékdugatyú alaphelyzetbe állítása, a régi fékbetét kiszedése a féknyereg megtisztítása, az új fékbetét beszerelése, majd a kerék vissza szerelése és fék beállítása. A tárcsafékbetét cseréjének munkadíja egy tárcsafékbetét cseréjére vonatkozik ! A fékbetét ára nincs benne a munkadíjban !

5600FT-TÓL

TÁRCSAFÉK TÁRCSA CSERE ÉS FÉK BEÁLLÍTÁS :

A tárcsafék tárcsa cseréjének folyamata: A kerék kiszedése, a fékkar és a fék ellenőrzése, a bovden, bovdentok vagy fékcső ellenőrzése, a fékbetét ellenőrzése, a fékdugatyú alaphelyzetbe állítása, a régi tárcsa leszerelése, az új tárcsa felszerelése, majd a kerék vissza szerelése és fék beállítása. A tárcsafék tárcsa cseréjének munkadíja egy tárcsafék tárcsa cseréjére vonatkozik ! A féktárcsa ára nincs benne a munkadíjban !

5600FT-TÓL
TÁRCSAFÉK CSERE :(FÉKCSŐ RÖVIDÍTÉS, FÉKBEÁLLÍTÁS) 8000FT-TÓL
TÁRCSAFÉK LÉGTELENÍTÉS + OLAJ CSERE : 7000FT-TÓL

TÁRCSAFÉKNYEREG VAGY FÉKKAR CSERE + LÉGTELENÍTÉS :

A roppantógyűrű nincs az árban

10000FT-TÓL

TÁRCSAFÉK FÉKVEZETÉK RÖVIDÍTÉS + LÉGTELENÍTÉS :

A roppantógyűrű nincs az árban

9000FT-TÓL
EXPRESS FELÁR, HA EL TUDJUK VÁLLALNI : 100%
KORMÁNYCSERE : 6000FT-TÓL
KORMÁNYSZÁR CSERE AHEAD-ES : 3000FT-TÓL
KORMÁNYSZÁR CSERE HAGYOMÁNYOS : 4000FT-TÓL
KORMÁNYCSAPÁGY BEÁLLÍTÁS : 3000FT-TÓL
KORMÁNYCSAPÁGY CSERE : 5000FT-TÓL
KORMÁNYCSAPÁGY GENERÁL : 4000FT-TÓL
MARKOLAT CSERE : 2200FT-TÓL
KORMÁNYSZALAG (BANDÁZS) CSERE : 4500FT-TÓL
NYEREG CSERE : 2500FT-TÓL
NYEREGCSŐ CSERE : 2800FT-TÓL
ÁLLÍTHATÓ NYEREGCSŐ (Dropper Post) BESZERELÉSE : 10000FT-TÓL
ÁLLÍTHATÓ NYEREGCSŐ (Dropper Post) JAVÍTÁSA : 16000FT-TÓL
SÁRVÉDŐ FELSZERELÉS : 5000FT-TÓL
CSOMAGTARTÓ VAGY KOSÁR FELSZERELÉS : 5000FT-TÓL
GYEREKÜLÉS FELSZERELÉS : 5000FT-TÓL
KITÁMASZTÓ FELSZERELÉS : 3000FT-TÓL
KERÉKPÁR COMPUTER FELSZERELÉS BEÁLLÍTÁSSAL : 4000FT-TÓL
KERÉKPÁR TELJES SZÉTSZERELÉSE : 15000FT-TÓL
KERÉKPÁR VISSZAÉPÍTÉSE (PL. VÁZFESTÉS UTÁN) : 20000FT-TÓL
KERÉKPÁRÉPÍTÉS (KERÉKFŰZÉS NÉLKÜL) : 25000FT-TÓL
FŰRÉSZELÉS, MENETJAVÍTÁS : 4500FT-TÓL
BEROHADT ALKATRÉSZEK BONTÁSA : 8000FT-TÓL

A táblázatban szereplő árak bruttó árak, a felhasznált anyagok árát nem tartalmazzák és kerékpártól, szerelési nehézségtől függően változhatnak!

A fenti táblázatban nem szereplő szerelési tételekről és azok költségéről érdeklődjön kollégáinknál!

A megbeszélt időponton túl itthagyott kerékpárokra két hét után tárolási díjat számolunk fel, ami 500 ft/Nap!

Az itthagyott alkatrészeket 3 hónapig őrizzük meg!

Az általunk elvégzett munkákra 2 hét garanciát vállalunk!

Kerékpár tisztítást NEM vállalunk, csak abban az esetben számítjuk fel, amikor a behozott kerékpár olyan szennyezett, hogy az akadályozza a munka elvégzését. Díj a munkadíj 20%-a, maximum 5000 Ft!

Szerszámot nem adunk kölcsön!

Nincs ilyen termék.