Kerékpár Szerviz Árak
A munkák elkészülésének határideje:


Kollégáink sokéves kerékpárszerelői tapasztalatának köszönhetően, szervizünk megbirkózik a legbonyolultabb kihívásokkal is. Az alapvető szerelési feladatokon túl teleszkópos villák, rugóstagok és agyváltók teljes körű szervizelését, elektromos kerékpárok diagnosztikáját, javítását (Bosch, Shimano, Fazua), elektromos váltás diagnosztikáját, javítását (Sram, Shimano), dropperpost javítását(RockShox, Pro) is vállaljuk.
Elektromos kerékpár szerviz leírással és áraival kapcsolatban, ezen a linken találsz információt: E-BIKE
Elektromos váltás szerviz leírással és áraival kapcsolatban, ezen a linken találsz információt: E-SHIFT
Roller szerviz leírással és áraival kapcsolatban, ezen a linken találsz információt: ROLLER
Munkadíjak :
REZSI ÓRADÍJ : |
13000 FT |
KISGENERÁL :RÉSZLETEK |
20000 FT-TÓL |
NAGYGENERÁL :RÉSZLETEK |
44000 FT-TÓL |
ÜZEMBE HELYEZÉS :A nem nálunk vásárolt kerékpárok üzembe helyezése során összerakjuk és teljesen beállítjuk az új kerékpárokat. Ez a szolgáltatás különösen fontos a gyári garancia érvényesítéséhez, ugyanis számos gyártó csak akkor fogadja el a garanciális igényeket, ha a kerékpárt szakember üzembe helyezte, beállította. Ezen felül a megfelelő beállítások nélkül a kerékpár nem optimális állapotban van, ami balesetveszélyt jelenthet. VIDEÓ |
20000 FT |
KERÉKPÁR TELJES SZÉTSZERELÉSE (PL. VÁZFESTÉSHEZ) :Az ár a vázon található összes alkatrész szakszerű leszerelését tartalmazza. |
15000 FT-TÓL |
KERÉKPÁRÉPÍTÉS (KERÉKFŰZÉS NÉLKÜL, PL. VÁZFESTÉS UTÁN) :Az ár egy teljesen szétszerelt kerékpár összeszerelését, a megfelelő kenését és beállítását tartalmazza. |
25000 FT-TÓL |
SZAKVÉLEMÉNY :Garanciális probléma vagy kerékpáros balesetek utáni vitás esetekben szakértői véleményt állítunk ki, amely tartalmazza a kerékpár sérülésének pontos felmérését, a kár mértékét, valamint a javítás szükségességét és várható költségét. Szakvéleményünk objektív, független értékelést nyújt, amely alapul szolgálhat a felek közötti egyeztetéshez, biztosítási vagy garanciális igény benyújtásához vagy jogi eljárások során. |
22000 FT-TÓL |
SZAKTANÁCSADÁS :Abban az esetben, ha Önmaga szeretné megjavítani a kerékpárját, de szakmai útmutatásra van szüksége ! |
12000 FT-TÓL |
BELSŐ CSERE :A Külsőgumi külső és belső felületének vizsgálatával ellenőrizzük, hogy nem maradt a külsőben valamilyen idegen anyag (tüske, szilánk stb.) ellenőrizzük a külső állapotát (kopás, öregedés). A felni - belső felé eső - felületének és a felniszalag épségének vizsgálatával ellenőrizzük, hogy a felni küllőlyukai vagy a felnin lévő hibák, sorják ne okozzanak defektet. A belső cseréje, a megfelelő guminyomásértékre pumpálás és a kerékpárba beszerelés után ellenőrizzük a féket, hogy megfelelően van beállítva. A kicserélt belsőkre nem áll módunkban defekt garanciát adni ! VIDEÓ |
3000 FT-TÓL |
PUMPÁLÁS :Ha megoldod magadnak, akkor adunk pumpát, ha nekünk kell csinálni, akkor -> |
500 FT |
KÜLSŐ CSERE :A felni - belső felé eső - felületének és a felniszalag épségének vizsgálatával ellenőrizzük, hogy a felni küllőlyukai vagy a felnin lévő hibák, sorják ne okozzanak defektet. A külsőgumi cseréje a megfelelő guminyomásértékre pumpálás és a kerékpárba beszerelés után ellenőrizzük a féket, hogy megfelelően van beállítva. |
3000 FT-TÓL |
TUBELESS KÜLSŐ CSERE :A felni - belső felé eső - felületének és a felniszalag tisztításával és épségének vizsgálatával ellenőrizzük, hogy a felni küllőlyukai vagy a felnin lévő hibák, sorják ne okozzanak defektet. Ellnőrizzük és megtisztítjuk a szelepet. A külsőgumi cseréje a megfelelő guminyomásértékre pumpálás és a kerékpárba beszerelés után ellenőrizzük a féket, hogy megfelelően van beállítva. A Tubeless folyadékot nem tartalmazza az ár. A folyadék 2000ft/kerék. |
4000 FT-TÓL |
TUBELESS KÜLSŐ CSERE INSERT-EL :A felni - belső felé eső - felületének és a felniszalag tisztításával és épségének vizsgálatával ellenőrizzük, hogy a felni küllőlyukai vagy a felnin lévő hibák, sorják ne okozzanak defektet. Ellnőrizzük és megtisztítjuk a szelepet. A külsőgumi cseréje(az insert beszerelésével) a megfelelő guminyomásértékre pumpálás és a kerékpárba beszerelés után ellenőrizzük a féket, hogy megfelelően van beállítva. A Tubeless folyadékot nem tartalmazza az ár. A folyadék 2000ft/kerék. |
8000 FT-TÓL |
TUBELESS FOLYADÉK FELTÖLTÉS :Ellenőrizzük, hogy a Tubeless rendszerben a megfelelő mennyiségő Tubeless folyadék van, ha nem, akkor pótoljuk. A Tubeless folyadékot nem tartalmazza az ár. A folyadék 2000ft/kerék. |
2000 FT-TÓL |
SZINGÓ KÜLSŐ CSERE (TISZTÍTÁS, RAGASZTÁS) :A régi szingó külső leszedése, a felni megtisztítása a szingó ragasztótol, és az új szingó felragasztása. A szingó külső csere munkadíja nem tartalmazza a szingó ragasztót! |
7000 FT-TÓL |
CENTRÍROZÁS :A centrírozási művelet előtt ellenőrizzük, hogy a kerékagy ne kotyogjon vagy szoruljon, ha kell ezt beállítjuk vagy javasoljuk a kerékagy generálozását. Ezek után a kereket egyenesbe hozzuk. Kiszedjük a "nyolcast", a "tojást" és a küllőket a megfelelő feszeségre húzzuk. Ha régi kerékről van szó elkerülhetettlen, hogy néha egy-egy küllő feszítés közben elszakadjon, ekkor javasoljuk a küllők cseréjét. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa, a külső le és felszerelésének árát ! |
4000 FT-TÓL |
SPECIÁLISAN FŰZÖTT KEREKEK CENTRÍROZÁSA :A centrírozási művelet előtt ellenőrizzük, hogy a kerékagy ne kotyogjon vagy szoruljon, ha kell ezt beállítjuk vagy javasoljuk a kerékagy generálozását. Ezek után a kereket egyenesbe hozzuk. Kiszedjük a "nyolcast", a "tojást" és a küllőket a megfelelő feszeségre húzzuk. Ha régi kerékről van szó elkerülhetettlen, hogy néha egy-egy küllő feszítés közben elszakadjon, ekkor javasoljuk a küllők cseréjét. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa, a külső le és felszerelésének árát ! |
5000 FT-TÓL |
CENTRÍROZÁS KÜLLŐPÓTLÁSSAL, KÜLSŐ LE/FEL SZERELÉSSEL :A centrírozási művelet előtt ellenőrizzük, hogy a kerékagy ne kotyogjon vagy szoruljon, ha kell ezt beállítjuk vagy javasoljuk a kerékagy generálozását. Ezek után a törött vagy sérült küllőt/küllőket kicseréljük, a kereket egyenesbe hozzuk. Kiszedjük a "nyolcast", a "tojást" és a küllőket a megfelelő feszeségre húzzuk. Ha régi kerékről van szó elkerülhetettlen, hogy néha egy-egy küllő feszítés közben elszakadjon, ekkor javasoljuk a küllők cseréjét. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa le és felszerelésének árát ! |
8000 FT-TÓL |
KERÉKFŰZÉS :A kerékfűzés folyamata: A megfelelő felni és/vagy kerékagy kiválasztása, a küllőhossz kiszámolása, a kerék fűzése, centrírozása, a küllők megfelelő fesszeségének beállítása. DT küllőkkel dolgozunk és menetrögzítőzzük őket. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa, a külső le és felszerelésének árát ! |
10000 FT-TÓL |
KERÉK ÁTFŰZÉS :Ha a küllők jó állapotban vannak és szeretnéd megmenteni, akkor kifüzzük a kereket és újrafűzzük másik felnivel vagy kerékagyal a kerékfűzés alatt leírtak alapján. Az ár nem tartalmazza a fogaskoszorú, a tárcsa, a külső le és felszerelésének árát ! |
12000 FT-TÓL |
KERÉKAGY GENERÁL, TENGELY CSERE :RÉSZLETEK |
6000 FT-TÓL |
KAZETTATEST GENERÁL :RÉSZLETEK |
6000 FT-TÓL |
AGYVÁLTÓ GENERÁL :RÉSZLETEK |
20000 FT-TÓL |
AGYVÁLTÓ OLAJCSERE :RÉSZLETEK |
6000 FT-TÓL |
KONTRÁSAGY GENERÁL :RÉSZLETEK |
15000 FT-TÓL |
DINAMÓS AGY GENERÁL :RÉSZLETEK |
10000 FT-TÓL |
KÓNUSZ ÁLLÍTÁS :A kónusz állítás a kerékagy csapágyainak precíz beállítását jelenti, ami elengedhetetlen a sima gördülés és a hosszú élettartam érdekében. Mikor szükséges a kónusz állítása ? 1. Ha kotyog a kerék. 2. Ha nehezen forog a kerék. |
3000 FT-TÓL |
ZÁRT (IPARI) CSAPÁGYAK CSERÉJE :A kerékpáron található zárt ipari csapágyak cseréje fontos feladat, amelyet időnként el kell végezni a kerékpár megfelelő működésének fenntartása érdekében. Ezek a csapágyak általában a a kerékagyban, középagyban, kormánycsapágyban és összteleszkópos váz forgáspontjainál találhatóak. Mikor Cseréljük a Csapágyakat? 1. Ha a csapágy kotyog. 2. Ha a csapágy szorul. 3. Ha a csapágy recseg, kattog. |
3000 FT/DB |
VÁZ FORGÁSPONT GENERÁL :A váz forgáspont generál során a vázból kiszereljük a rugóstagot, és szétszedjük a forgáspontokat. Ezek után megtisztítjuk, ellenőrizzük a csapágyakat, távtartókat, tengelyeket, ha kell cseréljük a csapágyakat.( A csapágycsere árát és a csapágyak árát a váz forgáspont generál ára nem tartalmazza), majd a megfelelő kenés után összeszereljük és ellenőrizzük a hátsó féket és a váltást. |
15000 FT-TÓL |
FOGASKOSZORÚ CSERE :A fogaskoszorú cseréje tartalmazza a régi fogaskoszorú leszerelését és az új fogaskoszorú felszerelését, majd a kerék visszaszerelése után a hátsó váltás ellenőrzését. |
4000 FT-TÓL |
LÁNC CSERE :A lánc nyúlását időszakonként ellenőrizni kell. A 6-10 sebességes láncokat akkor kell cserélni, ha a láncnyúlás mérő 0,75 százalékot mér. Ha 1 százalékra nyúlik, akkor a kazettát is cserélni kell. A 11-13 sebességes láncokat akkor kell cserélni, ha a láncnyúlás mérő 0,5 százalékot mér. Ha 0,75 százalékra nyúlik, akkor a kazettát is cserélni kell. A lánc csere során a régi láncot leszereljük az új láncot méretre szabjuk és felszereljük (Általában, patentszemmel), majd a hátsó váltást ellenőrizzük. VIDEÓ |
4000 FT-TÓL |
LÁNC WAXOLÁS :A waxolás során a láncot alaposan megtisztítjuk (Ultrahangos tisztítóval), majd a felolvasztott waxba merítjük (AbsoluteBlack Graphen Waxot használunk), hogy a lánc minden kis zugába eljusson. A waxolt lánc így csendesebben fut, sokkal kevésbé vonza a port, a szennyaződést, használat közben is tisztább láncot kapunk, így a láncnak hosszabb életartamot biztosít. KÉPEK |
7000 FT |
ULTRAHANGOS TISZTÍTÁS :Kissebb, bonyolultabb alkatrészek (pl. agyváltó alkatrészek) mosását tudjuk vállalni. Az ultrahangos tisztítás előnye, hogy a kis elérhetettlen részekből is kiszedi a szennyeződéseket, mint például a lánc csapszegei és hüvelyei közül. |
4000 FT |
HAJTÓKAR CSERE :A hajtókar csere tartalmazza a pedál le és felszerelését, a hajtókar leszerelését és az új hajtókar felszerelését és a középagy ellenőrzését. |
4000 FT-TÓL |
KÖZÉPCSAPÁGY CSERE :A középagy csere tartalmazza a középagy kiszerelését az új kozépagy beszerelését és a középcsapágyház tisztítását.A hajtókar le és felszerelését az ár nem tartalmazza ! VIDEÓ |
5000 FT-TÓL |
HAJTÁS TISZTÍTÁS :A hajtás tisztítás folyamata: Leszereljük a jobb hajtókart (és ha lszedhetőek a lánckerekek, akkor azt is leszereljük), a láncot, a fogaskoszorút és a váltógörgőket. A láncot ultrahangos tisztítóba, a többi alkatrészt egy alkatrész mosóban megtisztítjuk, majd vissza szereljük a kerékpárra. Ezek után a megfelelő kenéssel ellátjuk és a váltást leellenőrizzük. |
18000 FT-TÓL |
PEDÁL CSERE :A pedál csere tartalmazza a régi pedál kiszedését és az új pedál beszerelését |
2800 FT-TÓL |
VILLA CSERE / BESZERELT VILLA VILLANYAK VÁGÁSA :A villa csere folyamata: A régi villát kiszereljük. Az új villát előkészítjük a beszereléshez (A villanyakat méretre vágjuk, lesorjázzuk. A villanyakba , ha kell, ahead rózsát helyezünk), ezek után a kormánycsapágyat megtisztítjuk, bezsírozzuk, majd az új villát beszereljük, majd az első féket felszereljük és beállítjuk. VIDEÓ |
12000 FT-TÓL |
OLAJ CSILLAPÍTÁSOS TELESZKÓP VILLA KISGENERÁL + KENŐOLAJ CSERE : |
18000 FT-TÓL |
OLAJ CSILLAPÍTÁSOS TELESZKÓP VILLA NAGYGENERÁL(HA OLAJPATRONOS, AKKOR ANNAK SZÉTSZEDÉSE NÉLKÜL) + OLAJ CSERE + SZIMERING CSERE : |
24000 FT-TÓL |
OLAJ CSILLAPÍTÁSOS TELSZKÓP VILLA CSILLAPÍTÓ PATRON SZÉTSZERELÉSE + OLAJ CSERE + LÉGTELENÍTÉSE : |
8000 FT-TÓL |
EGYSZERŰ TELESZKÓP VILLA GENERÁL + ZSÍRZÁS : |
14000 FT-TÓL |
RUGÓSTAG KISGENERÁL + KENŐOLAJ CSERE : |
18000 FT-TÓL |
RUGÓSTAG NAGYGENERÁL + TÖMÍTÉS CSERE + OLAJ CSERE : |
26000 FT-TÓL |
VÁLTÓ BEÁLLÍTÁS :A váltóbeállítás folyamata: ellenőrizzük a váltókar és a váltó működését, a váltópapucs állapotát, a bovdenek és bovdentokok állapotát, a lánc, a fogaskoszorú, a lánctányérok állapotát, majd beállítjuk a váltót.A váltó beállítás ára egy váltó beállítására vonatkozik! |
4000FT-TÓL |
VÁLTÓ CSERE + BEÁLLÍTÁS :A váltócsere folyamata: a régi váltó leszerelése, az új váltó felszerelése, ellenőrizzük a váltókar működését, a váltópapucs állapotát, a bovdenek és bovdentokok állapotát, a lánc, a fogaskoszorú, a lánctányérok állapotát, majd beállítjuk a váltót. Álltalában váltó csere alkalmával bovdent is kell cserélni, aminek az alkatrész ára és a csere munkadíja nincs benne a váltó csere munkadíjában. A váltócsere ára egy váltó cseréjére és beállítására vonatkozik! |
6000FT-TÓL |
VÁLTÓKAR CSERE + BEÁLLÍTÁS:A váltókar csere folyamata: a régi váltókar leszerelése, az új váltókar felszerelése, ellenőrizzük a váltópapucs állapotát, a bovdentokok állapotát, a lánc, a fogaskoszorú, a lánctányérok állapotát, majd beállítjuk a váltót. A váltókar csere ára egy váltókar cseréjére és beállítására vonatkozik! |
7000FT-TÓL |
VÁLTÓKAR GENERÁL :A váltókar generál folyamata: a váltókar mechanikáját megtisztítjuk, majd a megfelelő kenést biztosítjuk neki. A váltó beállítását nem tartalmazza a váltó generál munkadíja ! |
4000FT-TÓL |
VÁLTÓTARTÓ FÜL EGYENGETÉS ÉS VÁLTÓ ÁLLÍTÁS :A váltófül egyengetés tartalmazza: A hátsó váltó leszerelését, a váltó tartó fül egyengetését, a hátsó váltó visszaszerelését, majd a hátsó váltó beállítását. |
8000FT-TÓL |
BOVDEN VAGY BOVDENHÁZ CSERE :A bovden/bovdenház cseréjének folyamata: A régi bovden/bovdenház kifűzése, az új bovden/bovdenház beszerelése, majd vagy váltó állítás vagy fék állítás. Kisgenerál mellé a bovden csere ára 3000ft |
5000FT-TÓL |
VÁZBAN VEZETETT BOVDEN CSERE :A vázban vezetett bovden/bovdenház cseréjének folyamata: A régi bovden/bovdenház kifűzése, az új bovden/bovdenház beszerelése, majd vagy váltó állítás vagy fék állítás. A vázban vezetett bovdenek és tokok cseréje sokszor bonyolult folyamat, valamikor a középcsapágyat ki kell szerelni(ami a hajtókar leszerelésével is jár), valamikor a bovdent/bovdentokot mágnessel kell átvezetni a vázon, valamikor a kormánycsapágyat szét kell szerelni a rejtett bovdenezés miatt, és van olyan , hogy a kormányba kell bevezetni a bovdentokot stb. Kisgenerál mellé a bovden csere ára 5000ft |
7000FT-TÓL |
BOVDENES ABRONCSFÉK BEÁLLÍTÁS (V-FÉK, CANTI-FÉK, PATKÓ FÉK) :A bovdenes abroncsfék beállításának folyamata: ellenőrizzük a fékkar és a fék működését, a bovdenek és bovdentokok állapotát, a fékpofák állapotát, majd beállítjuk a féket. A fék beállítás munkadíja egy fék beállítására vonatkozik! |
3600FT-TÓL |
BOVDENES ABRONCSFÉK FÉKPOFA CSERE + BEÁLLÍTÁS :A bovdenes abroncsfék fékpofa csere folyamata: A régi fékpofát kiszereljük, a felni kopását ellenőrizzük, ellenőrizzük a fékkar és a fék működését, a bovdenek és bovdentokok állapotát, majd beszereljük az új fékpofát és beállítjuk a féket. A fékpofa csere munkadíja egy fékpofa cseréjére vonatkozik! |
4000FT-TÓL |
BOVDENES ABRONCSFÉK FÉK CSERE + BEÁLLÍTÁS :A bovdenes abroncsfék fék csere folyamata: A régi féket leszereljük, az új féket felszereljük, a felni kopását ellenőrizzük, ellenőrizzük a fékkar működését, a bovdenek és bovdentokok állapotát, majd beállítjuk a féket. A fék csere munkadíja egy fék cseréjére vonatkozik! |
5000FT-TÓL |
BOVDENES FÉKKAR CSERE (PÁRBAN) :A bovdenes fékkar csere folyamata: A régi fékkarokat leszereljük, az új fékkarokat felszereljük, a felnik kopását ellenőrizzük, ellenőrizzük a fékek működését, a bovdenek és bovdentokok állapotát, majd beállítjuk a féket. |
8000FT-TÓL |
HIDRAULIKUS ABRONCSFÉK BEÁLLÍTÁS :A hidraulikus abroncsfék beállításának folyamata: ellenőrizzük a fékkar és a fék működését, a hidraulika csövek állapotát, a fékpofák állapotát, majd beállítjuk a féket. A fék beállítás munkadíja egy fék beállítására vonatkozik! |
4500FT-TÓL |
HIDRAULIKUS ABRONCSFÉK FÉKPOFA CSERE + BEÁLLÍTÁS :A hidraulikus abroncsfék fékpofa csere folyamata: A régi fékpofát kiszereljük, a felni kopását ellenőrizzük, ellenőrizzük a fékkar és a fék működését, a a hidraulika csövek állapotát, majd beszereljük az új fékpofát és beállítjuk a féket. A fékpofa csere munkadíja egy fékpofa cseréjére vonatkozik! |
5000FT-TÓL |
HIDRAULIKUS ABRONCSFÉK LÉGTELENÍTÉS/OLAJCSERE :A hidraulikus abroncsfék légtelenítésének folyamata: A fékcsövek állapotát ellenőrizzük, majd lecseréljük a fékfolyadékot és légtelenítjük a rendszert, ezek után ellenőrizzük a fékkar és fék működését és beállítását. A fék légtelenítés munkadíja egy fék légtelenítésére vonatkozik! |
7000FT-TÓL |
TÁRCSAFÉK BEÁLLÍTÁS :(BOVDENES, HIDRAULIKUS) :A tárcsafék beállításának folyamata: A fékkar és a fék ellenőrzése, a bovden, bovdentok vagy fékcső ellenőrzése, a tárcsa és a fékbetét ellenőrzése, majd a fék beállítása. A tárcsafék beállításának munkadíja egy tárcsafék beállítására vonatkozik ! |
4600FT-TÓL |
TÁRCSAFÉK FÉKBETÉT CSERE + BEÁLLÍTÁS :A tárcsafék fékbetét cseréjének folyamata: A kerék kiszedése, a fékkar és a fék ellenőrzése, a bovden, bovdentok vagy fékcső ellenőrzése, a tárcsa ellenőrzése, a fékdugatyú alaphelyzetbe állítása, a régi fékbetét kiszedése a féknyereg megtisztítása, az új fékbetét beszerelése, majd a kerék vissza szerelése és fék beállítása. A tárcsafékbetét cseréjének munkadíja egy tárcsafékbetét cseréjére vonatkozik ! A fékbetét ára nincs benne a munkadíjban ! |
5600FT-TÓL |
TÁRCSAFÉK TÁRCSA CSERE ÉS FÉK BEÁLLÍTÁS :A tárcsafék tárcsa cseréjének folyamata: A kerék kiszedése, a fékkar és a fék ellenőrzése, a bovden, bovdentok vagy fékcső ellenőrzése, a fékbetét ellenőrzése, a fékdugatyú alaphelyzetbe állítása, a régi tárcsa leszerelése, az új tárcsa felszerelése, majd a kerék vissza szerelése és fék beállítása. A tárcsafék tárcsa cseréjének munkadíja egy tárcsafék tárcsa cseréjére vonatkozik ! A féktárcsa ára nincs benne a munkadíjban ! |
5600FT-TÓL |
TÁRCSAFÉK CSERE (FÉKCSŐ RÖVIDÍTÉS, FÉKBEÁLLÍTÁS) :A tárcsafék csere tartalmazza a régi fék leszerelését (A kormányról a fékkar leszereléséhez álltalában a váltókart és a markolatot is le kell szerelni, a régi fékkábelt vagy fékcsövet le kell szedni a vázról vagy vázból és a féknyerget vagy felni féket is le kell szerelni) az új fék felszerelését (A fékvezeték vagy fékcső elvezetése, amit váztól függően a vázban vagy a vázon kívül kell elvezetni), a vázon a fékkonzol ellenőrzését, majd a féknyereg felszerelését, a fékkar felszerelését és a fékcső vagy fékkábel méretre szabását, ezek után, ha kell a fék légtelenítését. |
8000FT-TÓL |
TÁRCSAFÉK LÉGTELENÍTÉS + FÉKFOLYADÉK CSERE (DOT 4.0, DOT 5.1, MINERAL(SHIMANO,MAGURA)) :A hidraulikus tárcsafék légtelenítésének folyamata: A féknyereg dugattyúk helyre tolása, a fékpofa kiszedése, majd a légtelenítő csavaron, tartályon keresztül az új fékfolyadékkal kinyomjuk a régi, koszos, vizes fékfolyadékot. Ezek után ellenőrizzük a féket, hogy sikeres volt a művelet, MAjd ezek után megtisztítjuk a fékkart, a féknyerget, a fékpofát és a féktárcsát ellenőrizzük, majd visszaszereljük és beállítjuk a féket. A tárcsafék légtelenítés munkadíja egy tárcsafékre vonatkozik ! VIDEÓ |
7000FT-TÓL |
TÁRCSAFÉKNYEREG VAGY FÉKKAR CSERE + ROPPANTÓGYŰRŰ ÉS KOMPRESSZIÓ TÜSKE CSERE + LÉGTELENÍTÉS :A tárcsaféknyereg vagy fékkar csere tartalmazza a régi féknyereg vagy fékkar leszerelését (A kormányról a fékkar leszereléséhez álltalában a váltókart és a markolatot is le kell szerelni, a régi fékkábelt vagy fékcsövet ki kell kötni (A hidraulikus fékcső roppantó gyűrűjét és kompressziós tüskéjét le kell vágni és újat beszerelni)ha hidraulikus féknyerget cseréljük, akkor a fékcsővel ugyanúgy kell eljárni, mint a fékkarnál)az új féknyereg vagy fékkar felszerelését,és a fék légtelenítését. A roppantógyűrű és a kompressziós tüske árát nem tartalmazza a munkadíj ! |
11000FT-TÓL |
TÁRCSAFÉK FÉKVEZETÉK RÖVIDÍTÉS + ROPPANTÓGYŰRŰ ÉS KOMPRESSZIÓ TÜSKE CSERE + LÉGTELENÍTÉS :A hidraulikus tárcsafékvezeték rövidítés folyamata: A hidraulika cső kiszerelése a fékkarból vagy a féknyeregből, a hidraulikus cső méretre szabása, új roppantó gyűrű és kompressziós tüske beszerelése, a hidraulika cső visszaszerelése a fékkarba vagy a féknyeregbe, és a fék légtelenítése. A roppantógyűrű és a kompressziós tüske árát nem tartalmazza a munkadíj ! |
9000FT-TÓL |
EGYENES (MTB,TREKKKING STB.) KORMÁNYCSERE :Az "egyenes" kormány csere tartalmazza a a régi kormány kiszerelését (A markolat, a fékkar, a váltókar leszerelésével), az új kormány méretre vágását, ha kell, majd a kerékpárba beszerelését (A markolat , a fékkar és a váltókar visszaszerelésével). |
6000FT-TÓL |
KOS (ORSZÁGÚTI,GRAVEL) KORMÁNYCSERE :Az "kos" kormány csere tartalmazza a a régi kormány kiszerelését (A kormányszalag, a fékkar vagy fékváltókar leszerelésével), az új kormány beszerelését (A kormányszalag , a fékkar vagy fékváltókar visszaszerelésével). |
9000FT-TÓL |
EXTRA KORMÁNYCSERE (HA A FÉKCSŐ, VÁLTÓBOVDEN BELE VAN VEZETVE A KORMÁNYBA):Az extra kormány csere tartalmazza a régi kormány kiszerelését (A kormányszalag, a fékkar vagy fékváltókar leszerelését, ami a fékcső és a váltóbovden kiszerelésével jár a kormányból), az új kormány a beszerelését (A kormányszalag , a fékkar vagy fékváltókar visszaszerelését és a váltóbovden, fékcső visszaszerelését(a roppantógyűrű és a kompressziós tüske cseréjével) az új kormányba majd a fék légtelenítésével éa a váltó beállításával).A roppantógyűrű és a kompressziós tüske árát nem tartalmazza a munkadíj ! |
18000FT-TÓL |
KORMÁNYSZÁR(STUCNI) CSERE AHEAD-ES :A kormányszár csere tartalmazza a régi kormányszár kiszerelését és az új kormányszár beszerelését és a kormánycsapágy állítását. |
3000FT-TÓL |
EXTRA KORMÁNYSZÁR CSERE AHEAD-ES (HA A FÉKCSŐ, VÁLTÓBOVDEN BELE VAN VEZETVE A KORMÁNYSZÁRBA) :A kormányszár csere tartalmazza a régi kormányszár kiszerelését(Ami a benne elvezetett fékcső és váltóbovdentok kiszerelésével jár) és az új kormányszár beszerelését(Ami a benne elvezetett fékcső(a roppantógyűrű és a kompressziós tüske cseréjével) és váltóbovdentok visszaszerelésével és a váltó beállításásval és a fék légtelenítésével jár) és a kormánycsapágy állítását. A roppantógyűrű és a kompressziós tüske árát nem tartalmazza a munkadíj ! |
18000FT-TÓL |
KORMÁNYSZÁR CSERE HAGYOMÁNYOS :A kormányszár csere tartalmazza a régi kormányszár kiszerelését(Ami néha az egyik oldali markolat, fékkar és váltókar leszerelésével is jár) és az új kormányszár beszerelését(Ami néha az egyik oldali markolat, fékkar és váltókar visszaszerelésével is jár) és a kormánycsapágy állítását. |
4000FT-TÓL |
KORMÁNYCSAPÁGY BEÁLLÍTÁS :A kormánycsapágy beállítás tartalmazza a kormánycsapágy ellenőrzését(hogy jól van összeszerelve) és annak beállításást. |
3000FT-TÓL |
KORMÁNYCSAPÁGY CSERE :A kormánycsapágy csere tartalmazza a kormányszár leszerelését a régi kormánycsapágy kiszerelését az új kormánycsapágy beszerelését, a kormányszár visszaszerelését és a kormánycsapágy beállítását. |
5000FT-TÓL |
KORMÁNYCSAPÁGY GENERÁL :A kormánycsapágy generál tartalmazza a kormányszár leszerelését a kormánycsapágy szétszedését, ellenőrzését, megtisztítását és a megfelelő kenőanyaggal valő összeszerelését, a kormányszár visszaszerelését és a kormánycsapágy beállítását. |
4000FT-TÓL |
MARKOLAT CSERE :A markolat csere tartalmazza a régi markolat leszedését és az új markolat felszerelését. |
2200FT-TÓL |
KORMÁNYSZALAG (BANDÁZS) CSERE :A kormányszalag csere tartalmazza a régi kormányszalag eltávolítását és az új kormányszalag felszerelését. |
4500FT-TÓL |
NYEREG CSERE :A nyereg csere tartalmazza a régi nyereg leszerelését és az új nyereg felszerelését(a régi magasság és pozíció átmásolásával). |
2500FT-TÓL |
NYEREGCSŐ CSERE :A nyeregcső csere tartalmazza a nyereg leszerelését a régi nyeregcső kiszerelését az új nyeregcső beszerelését és a régi nyereg visszaszerelését (a régi magasság és pozíció átmásolásával). |
2800FT-TÓL |
ÁLLÍTHATÓ NYEREGCSŐ (Dropper Post) BESZERELÉSE :Az állítható nyeregcső csere tartalmazza a nyereg leszerelését a régi nyeregcső kiszerelését az új nyeregcső beszerelését és a bovden vagy hidraulika cső vázban vagy vázon kívüli elvezetését(a hidraulikus lockOut kar légtalanítését) a régi nyereg visszaszerelését (a régi magasság és pozíció átmásolásával). |
10000FT-TÓL |
ÁLLÍTHATÓ NYEREGCSŐ (DROPPER POST) JAVÍTÁSA(ROCK SHOX) :Az állítható nyeregcső javítása tartalmazza a nyereg leszerelését a dropper post szakszerű szétszerelését, tisztítását, tömítés cseréjét, légtelenítését, majd összeszerelését a kerékpárba beszerelését, a nyereg visszaszerelését.(a régi magasság és pozíció megtartásával). A tömítés szett árát a munkadíj nem tartalmazza. |
16000FT-TÓL |
SÁRVÉDŐ FELSZERELÉS :A sárvédő felszerelése tartalmaz egy első és hátsó sárvédőt tartalmazó szett kerékpárra való felszerelését és a gyártó álltal nem biztosított csavarok árát. |
5000FT-TÓL |
CSOMAGTARTÓ VAGY HÁTSÓ KOSÁR FELSZERELÉS :A csomagtartó vagy hátsó kosár felszerelése tartalmazza a csomagtartó/hátsó kosár kerékpárra való felszerelését és a gyártó álltal nem biztosított csavarok árát. |
5000FT-TÓL |
ELSŐ KOSÁR FELSZERELÉS :Az első kosár felszerelése tartalmazza az első kosár kerékpárra való felszerelését(Ami vagy a hagyományos kormányszár kiszerelésével a kormánycsapágy szétszedésével, majd ezek visszaszerelésével és beállításával jár vagy egy adapter kormányra felszerelésével jár) és a gyártó álltal nem biztosított csavarok árát. |
6000FT-TÓL |
GYEREKÜLÉS FELSZERELÉS :A gyerekülés felszerelése tartalmazza a gyerekülés szakszerű felszerelését vagy csomagtartóra vagy a kerékpár vázára. |
5000FT-TÓL |
KITÁMASZTÓ FELSZERELÉS :A kitámasztó felszerelése tartalmazza a kitámasztó szakszerű felszerelését a kerékpárra. |
3000FT-TÓL |
KERÉKPÁR COMPUTER FELSZERELÉS BEÁLLÍTÁSSAL :A kerékpár óra felszerelése tartalmazza az érzékelő, a jeladó mágnes, az óra felszerelését és ha van , akkor a kábel elvezetését és az óra beállítását a kerékpárhoz. |
4000FT-TÓL |
FŰRÉSZELÉS :A fűrészelés tartalmazza a fűrészelést és a sorjázást. |
4500FT-TÓL |
M5 és M6 MENETJAVÍTÁS :A menetjavítás tartalmazza, a régi menet felfúrását, abban egy új menet vágását, a menetrugó beillesztését. |
4500FT-TÓL |
BEROHADT ALKATRÉSZEK BONTÁSA : |
8000FT-TÓL |
EXPRESS FELÁR, HA EL TUDJUK VÁLLALNI : |
100% |